Besiktning imorgon...

Sa jag att jag hade tid för besiktning imorgon? Jag tror jag gjorde det men om någon nu skulle ha missat denna information så vet ni det nu. Och bilen är nu så ren den bara kan bli, så ren att jag nästan vill flytta in i den tom. Fast det kanske skulle bli lite väl trångt med alla mina grejer, hm. Känns iaf som att jag putsat i flera timmar och ändå har jag bara tagit insidan då jag typ inte ens rört utsidan på bilen. För sånt finns det ju faktisk stora maskiner till, eller hure? Dessutom är det nog slitsamt med bara insidan.

Nu blir det lite vila sen ska jag ner i källaren och dona.

Älskar er /
                /MissDynamite



Här jobbas det och slits som bara den...



Medan jag städade hittade jag arbandet som jag tappade bort för ett tag sedan, ohh jag blev så glad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0