Att det ska vara så svårt att somna när man är övertrött...

Som igår tex det gick ju liksom inte att somna. Så jag fick helt enkelt sysselsätta mig med att skriva upp allt jag borde göra inom en snart framtid och radda upp allting på en lista. För inte hittade jag några sömntabletter heller, fast jag egentligen hade behövt dom inatt. Fast nåja jag somnade ju till slut ändå och nu är jag vaken med nya krafter. Hm, jag vet dock inte hur dagen idag kommer att se ut men jag börjar med att ringa några samtal. Till ComHem har jag redan ring och sagt upp bredbandet till den 1september. Till vaktmästaren ringde jag ju redan igår och bad han bryta upp mitt källarlås så nu är det också gjort. Ja, näe jag borde nog kanske sätta igång med det jag ska få gjort idag annars lär det ju bli sömnlöst inatt också och det vill vi ju naturligtvis inte.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0