Äntligen är vi klara!!!

Första flytten är klar, jag har lite tid över för en kort uppdatering. Anledningen till att jag poängterar att det är FÖRSTA flytten som är klar är den att grejerna som vi släpat på idag är bara en tillfällig förvaring. De ska nämligen flyttas till Semlans nya lägenhet som hon inte får tillträde till förrens om ett par vecker, tror det rör sig om två veckor. Hur som hälst är allt borta ur den gammla lägenheten så vi eller jag håller på att röja lite här för det var en hel del grejer som inte fick plats i min källare, dom har vi alltså tagit upp hit. Och nu när jag har Semlans grejer här inser jag att jag faktiskt har för lite grejer, men sen är jag ju jävligt kräsen när det gäller bla inredning. Men jag kommer deffinitivt vara på jakt efter lite ny saker till hemmet för det behövs som sagt. Ahh, jag är helt slut i både kropp och själ och för att inte tala om huvudet så ni får ursäkta om detta inlägg blir lite rörigt, det har ju som sagt hänt en hel del idag. Lovar att uppdattera mer senare ikväll när jag duchat och lite sånt.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0