Äntligen!

Hemma efter en lång dag, behöver jag ens nämna att jag är piss trött? Imorse var jag och mammi i U-hamn där hon hade tid hos läkaren, det tog ju inte så värst lång tid i sig men sen hamnade vi i Rångedalen. Där säljs det trädgårdsvexter och kruker så vi blev kvar där ett tag. På vägen hem körde vi även förbi Gälstad där jag köpte min underbara skinjacka som jag fullständigt förälskat mig i. Så ja, jag är kär nu för ett tag framöver.

När jag väl lämnat av mammi hemma bar det av in mot stan. Jag hade lovat Marco redan igår att jag skulle försöka komma innan tolv för en lunch, så nog var jag allt lite sen. Men i vanliga fall brukar det inte ta så lång tid in till stan, bara om det är poliser ute på vägarna så kan det dra ut på tiden lite. Nåja, mat fick vi i magen iaf och det var ju på tiden med tanken på att jag inte hade käkat något alls.

Hm, nu när jag tänker efter nu så har det inte hänt mycket mer än så. Förutom lite mingel på stan, mingel på knallen och jah det är väll allt. Köpte föresten ett Sia utebord och en lykta till mamma också, men det får ni se sen när hon har fixat iordning det. Nu får ni nöja er med dagens Outfit;)

Älskar er /
                /MissDynamite
 



Skor- Adidas, Jeans- Crocker, Gul/vitt linne- WESC, T-shirt -  J.LINDEBERG, Skarf- butik i K-hamn, Jacka- egen design och armband lika så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0