Äntligen!!!

Nu, hör ni nu har jag en splirans ny dator i knät och nej jag har inte lånat den, jag har köpt den. Köpte den innan idag, så nu är jag helt överlycklig, materialist som jag är. En HP fick det ju bli till slut då, jag vet inte riktigt om det är fel på mig eller på dagens datorer men fan vad fula alla är. Och tro mig jag har sett en hel del varianter nu det senaste då jag ju vart på jakt efter en under en längre period. Den enda som var någorlunda duglig i mina ögon var den här. Jag menar visst vissa av minidatorerna är ju naturligtvis också dugliga i mina ögon men dom ska ju gärna vara bra också och då går jag alltså efter hur stort intärnminnet är. De bra, för det ska man tydligen göra. Nåja jag är nöjd iaf, tänkte att jag kanske skulle ta och visa upp datorn imorgon eller kanske redan ikväll om jag får en bra bild. Fast jag är ändå rätt säker på att det får bli imorgon, jah ni vet väll själva hur det är när mörkret faller. Bilderna blir ju inte dom samma oavsett hur bra blixten är. Så håll ut jag lovar att visa upp den imorgon.

Hm, ja nog om datorn nu ni får ju se den imorgon ändå jag lovar. Tänkte berätta lite om andra roliga händelser som inträffat idag men jag kan inte komma på några alls. Ahh, bortsett från att jag lyckades få med mamma ner till stan vilket ju är rätt ovanligt företeelse. Fast vi var inte kvar i stan mer än ett par timmar, jag har ju sovit så himla dåligt inatt så jag var verkligen hur trött som hälst. Att de dessutom var jag som körde bidrog nog till att vi inte blev kvar så värst länge. Men jag hann iaf käka på kina, köpa datorn på siba och en klädhängre på Partaj som jag också tänkt visa upp imorgon. Fast snart får det nog bli sängen för min del, dels så har jag ju haft fullt upp hela dagen och dels så måste jag in till stan ganska tidigt imorgon igen då jag har tid hos optikern. Längtar verkligen tills jag får sätta på mig mina nya snygga brillor... Thihi

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0