Åhh!!!

Åhh ser ni vilket fint hår, och vilken alldelles underbar färg. Måste bara få säga hur svartsjuk jag är på alla er som har och kan få långt hår. Jag skulle också vilja ha långt fint naturligt hår, men tyvärr har jag bara lyckats uppnå detta med förlägning om det är ju inte riktigt samma sak. Dessutom funderar jag starkt på att ändra hårfärg, visst håller jag med om att blondiner har roligast men samtidigt har jag varit blond så himla länge nu att jag rent av tröttnat. Har ju vart blond flera år ju, så bli inte förvånade om jag innom kort dyker upp med en lite mörkare hårfärg än vanligt;P

Älskar er /
                /MissDynamite


matric-cole.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0