Världens mest meningslösa dag...

Tyvärr så har ju mitt bloggande blivit lidande idag pgv lite oväntade händelser som inträffade igår. Fast det låter nog alvarligare än vad det egentligen var. Har ju visserligen haft jäkligt ont i huvet idag igen och så men så har jag ju lugnande och andra mediciner också som hjälper lite. Så efter omständigheterna mår jag relativt bra nu ändå. Dock har dagen idag vart kanske den mest meningslösa under mina 21år i livet. Jag har verkligen inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget. Bara legat och dragit mig och snart blir det sängen igen. Ännu en tråkig sak är att Monica och Lars kommit hem, vilket ju innebär att mina kissar fått åka hem nu. Fruktansvärt tomt är det utan dom. Men nu är det väll bara att hoppas på att Monica och Lars åker bort snart igen så jag får passa missarna snart igen. Åhh, vad glad jag skulle bli. Fast de är ju skönt att Monica är hemma också. Har ju inte sett människan på hela veckan, så vi ska nog försöka ses imorgon. Fast nu har jag så fruktansvärt ont i huvet igen så nu blir det sängen och bilder från gårdagens party kommer imorgon. Det lovar jag...

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0