Nu tar vi nya tag;)

Det blev ett litet uppehåll igår vad gäller bloggandet. Hade knappt igång datorn igår då jag kände att jag ville ha en datafri dag. Sen vart det ju tidigt i säng igår med, direkt efter Valander faktiskt. Men idag har det ju hänt desto mer. Har varit på kafé Paus med Emily och käkat lunch, sedan blev det lite shopping. Inte för min del dock men för Emilys. Det blev ett par skitfina örhängen från Pilgrim och lite där till för hennes del. Själv köpte jag mig bara ett nagellack, ett gult tom. Gult är inte fult, kom ihåg det. Dessutom tänkte jag att det kunde vara fint nu så här till våren/ sommaren. För ni har väll inte missat Rihannas superlånga gula naglar, riktigt fränt måste jag säga. Gult är ju en färg som alltid kommer åter så här års, men i år tror jag faktiskt att det kommer hålla i sig även till sommaran. Gult i en ljusare nyans och massa andra pasteller därtill... SNYGGT;)




Annars fortsatte dagen med pyssel hemma hos mig. Emily hade ju köpt ett "gör det själv" kitt, så det blev ett jätte fint halsband för hennes del. För min del blev det en skollänk och ett halsband. Så imorgon ska vi fortsätta pysslet hemma hos henne. Så nu är frågan vad jag ska göra då, för just nu är det verkligen idétorka här.    

Älskar er /

                /MissDyanamite

P.s Bilder på dagens pyssel kommer senare D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0