Lite av varje...

Äntligen har jag hittat sladden som jag inte kunde hitta igår. Kan ni gissa vart den låg? Joh, under soffan, och jag som letat igenom hela huset två gånger om. Är det inte typiskt? Fast ser man det från den positiva sidan så innebär det ju att bilderna från igår kommer upp och ikväll kommer även bilder från dagens händelser upp. Bra va;)

Annars kommer dagen idag innehålla följande. Pärlan dvs bilen ska städas inuti alldeles straks. Går ju inte att köra runt i en smutsig bil och tro att man är nått. Funkar inte i Borås iaf;P
Sedan ska jag iväg till Gislaved till mina kära kusiner för att hälsa på. Därefter bär det av till Gnosjö dvs till Diana som tydligen har lagt upp nått motionspass för dagen. Puhh och jag som slarvat med motionsrundorna den senaste tiden. Men håll tummarna för mig nu så att allt går bra. Jah, så att jag inte tuppar av någonstans mitt i Gnosjö, vore ju inge vidare kul. Fast nu är det nog dags för mig att sätta lite fart annars lär ju inte ens hälften av det som står på schemat bli av bockat idag. Hoppas ni får en underbar dag i så hörs vi lite senare.

Ps. Snacka om att jag blev förvånad när ett affärsbiträde kom fram till mig igår för att påpeka att hon tycket väldigt mycket om min jeansjacka. Jag hade ju på mig den igår men inte kunde jag i min vildaste fantasi tänka mig att någon i en så pass stor stad som Gbg skulle påpeka nått så futtit som ett plagg. Jag menar där har man väll ändå sett det mesta. Men glad blev jag:) Ds.

Älskar er /
                 /MissDynamite




Jag och mamma på världens bästa Paprika och på Espresso House;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0