Underbar gårdag i Karlstad:)

Ni fattar verkligen inte hur underbar min dag var igår. Dagen tillbringades ju i Karlstad med Madde och Monica där det shoppades för fullt. Personligen köpte jag knappt någonting, men det var väll lite så det var menat också. Dels för att jag känner att jag inte behöver så mycket just nu och dels för att jag inte hittade det jag verkligen var ute efter. Nämligen ett par byxor i färg, gärna gult eller någon annan fin färg. Sedan besökte vi ju en massa affärer jag i vanliga falla inte brukar gå in i, och när vi väl kom fram till den butiken jag skulle ta en titt i så var den stängd:( Jag hade ju tänkt mig en västa därifrån, men så blev det ju inte. Det blev lite andra saker istället från dom andra affärerna vi var inne i.


Men ni ska veta att jag var helt slut när jag kom hem igår, tur att vi hann och ta några fikapauser emellanåt... Annars hade nog inte dagen blivit så väldigt lyckad, som den blev för min del. Jag blir ju så övertrött så fort, jag vet inte vad det beror på och läkarna ger ju mig ingen diagnos på det heller så det gör det inte lätt för mig att förklara för människorna i min omgivning heller. Men det gick som sagt bra.


För min del blev det ju lite saker från Panduro till min smyckestillverkning. På kaphal fyndade jag ett 5pack strumpbyxor för en billig slant. Från Lindex fick jag också med mig ett par strumpbyxor. Dessa är dock inte enbart svarta utan Chanel inspirerat svart/vita. De är verkligen skitsnygga med ena benet svart och andra vitt. Jag gav 22kronor för dom fast dom egentligen kostade 80kr, toppen ju. På GianTricot fyndade jag en kjol för 49 kronor som egentligen kostade 149kr. Och från Cubus fick jag med mig ett linne för 60kr. Linnet ser ut som ett helt vanligt linne, men jag blev så kär i färgen som tyvärr inte alls ser lika fin ut på bilden som den gör i verkligheten. Här kommer nedan kommer fynden från gårdagen.

Älskar er /
                /MissDynamite



Några lås blev det från Panduro, det var dock inga fynd då de var riktigt dyra...


Strumpbyxorna var däremot ett riktigt kap för bara 22kr fastän att ordinarie pris var 80kr...



Kjolen var också ett riktigt fynd för 49kr då ordinarie pris var 149kr.



Underbart linnet från Cubus var också ett fynd för 60kr. Färgen på bilden gör dock inte linnet rättvist då färgen är mycket finare i vrkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0