Tråkigt väder leder till ändrade planer...

Det blev ingen "pysseltimma" idag, det regniga vädret avmotiverade mig totalt. Istället så har jag varit ute med Litta en sväng, snacka om att jag blev pissblöt. Min Fornarina jacka är visserligen avsedd som vinterjacka men inte för regnigt väder. Så därför orkade jag inte gå till skolan, dessutom fick jag ju tag på syon ändå. Det är ju det som är det viktiga, så nu har jag ett möte med syon klockan nio imorgon.

Annars passade jag även på att gå på marknaden här i stan när jag ändå var ute med Litta. Jag visste ju inte att det var någon marknad idag, ändå hålls den på Kungsgatan som jag bor på. Men marknad som marknad, samma överallt vart än man kommer i Sverige.

Nåja, regnet håller i sig och det verkar inte ha några som helst planer på att sluta, och därmed har inte heller jag några planer på att gå utanför dörren idag. Istället ska jag bädda ner mig och läsa min bok.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Monica

ska vi träffas imorgon? tänkte om du har lust. jag åker ju på fredag o e borta en vecka :S o sen var de länge sen vi sågs :(

2009-04-08 @ 20:03:35
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0