Tillbaks...

Kan ni tänka er att vi tillbringat hela fyra timmar på stan här i Kristinehamn. Ska jag vara helt ärlig så viste jag inte att man kunde tillbringa så många timmar i den här lilla stan. Ahh visst är det ju en sak om man bor här men jag menar ur shopping synpunkt. Hursomhälst är jag helt slut nu, men lite shopping blev det iaf. Madde hittade ju en hel del. Själv köpte jag bara ett par vita byxor från Crocker. Naturligtvis var vi ute och käkat också. Fast nu blir det pyssel för hela slanten, Madde har tom med sig en bok med massa idéer i, så den ska jag titta i nu innan jag själv påbörjar något.

Älskar er /
                /MissDyanmite



Massa god mat på Kina...



Och massa mys på balkongen, för det är ju så fint vänder ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0