Solen skiner i min värld;)

Helt underbar värme ute idag, och solen skiner på min balkong från morgon till kväll. Helt underbart fastän att det ibland kan bli lite väl varmt. Så känns det just nu, alldelles för varmt så därför ska jag ta med mig en tidning ut och lägga mig i solen. Har ju egentligen inte tid med att ligga och lata mig i solen och inte har jag några utemöbler heller. Men som sagt jag kan ju inte vistas inne här då det är för varmt. Egentligen måste jag plugga, jag har massor att plugga fast det får jag ta och göra senare då det inte är lika varmt här. En annan positiv sak med dagen idag är att det är lördag vilket innebär att man får äta hur mycket choklad man vill, och jag har redan smält i mig 100g:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0