Sol och vackert väder...

Helt underbart väder idag, så det blir nog till att tillbringa större delen av dagen i solen, på min underbara balkong. Förmodligen ska jag också fortsätta med slitningarna på mina vita byxor så då passar det bra att sitta ute också, specielt med tankan på att det blir så dammigt inne annars. Vad mer som händer idag vet jag inte men jag tror inte att det blir så mycket plugg iaf för jag inte fått några nya uppgifter än. Men dom kanske kommer in senare idag, vem vet. Annars kommer dagen att ägnas åt en massa pyssel,  älskar ju att pyssla som nu säker vet. Nu ska iaf bikinin på och så ska jag ut i solen.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0