Slappt;P

Jag kan inte påstå att dagen idag varit särskilt händelserik. Nej, den har snarare varit väldigt lugn. Men jag har ändå orkat mig ner på stan för att kika runt lite. Fast den egentliga anledningen till att jag åkte ner var nog den att jag var tvungen att hämta ut medicinen på apoteket. Redan imorse var jag där men då hade tydligen inte mitt recept kommit in, fastän att medicinen skulle vart tillgänglig redan i onsdags. Väldigt knas kan man tycka, men så ligger det till iaf. Men jag fick åka hem igen och ringa runt för att se ifall jag kunde få ut medicin som jag kunde ha över helgen åtminstone. Jag va ju lite sur där, men det löste sig så nu har jag medicin som ska räcka en vecka till. Fast när jag kommer hem till Kristinehamn ska jag ta tag i det här. Jag menar tror dom på fullt allvara att dom minskar min panikångest genom att skriva ut små doseringar. Det leder ju bara till att jag får ännu mer panik när den är på väg att ta slut. Helt sjukt ju. Men som sagt det löste sig för den här gången.
Annars så har jag som sagt inte gjort så mycket annat idag. Men det är skönt med såna här dagar också då man får vila ut sig ordentligt. Fast nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag nog till Pillan. Hon var tydligen sugen på bio idag, vilket ju jag också varit under en längre period. Så vi får väll se vad det blir för bio idag:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0