Sköna söndagar...

Då får man ju sova ut hur länge man vill. Vaknade nyligen och så har jag varit ner i kiosken och köpt mig en massa choklad, popcorn och Cola. Fast innan jag börjar med allt snaskigt ska jag nog ta och göra mig riktig mat. Egentligen borde jag har börjat plugga för länge sedan, men det har inte riktigt blivit så då jag inte fick sova inatt. Det var tydligen någon som hade fått dåligt samvete så här en vecka efteråt och ville ses mitt i natten. Jag va ju naturligtvis inte lika på, på det förslaget. Istället blev det lite sms:ade fram och tillbaka tills jag somnade om. Men nu blir det till att göra lite käka och sen ska det pluggas.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0