Shopping, shopping och åter shopping...

Älskar shopping men jag undrar ifall jag kanske börjar blir lite för gammal för att springa runt på stan i flera timmar. Att bära runt på en massa kassar i skyhöga klackar är väll inte det allra lättaste, med tanken på hur fötterna värker för tillfället. Eller så har jag bara blivit för bekväm av mig med all internetshopping. Men hur det än må vara med den saken så vill tacka mina underbara vänner Madde och Monica för en underbar dag på stan i Karlstad.
 
För er andra läsare som är nyfikna på vad som inhandlades av mig idag kan jag ju säga att det inte blev allt för mycket. Men det blev ändå några saker som fick följa med mig hem men dom får ni ta del av imorgon. För just nu ser jag på filmen som går på ettan, tror dock inte jag kollar klart på den då jag är alldelles för trött för de. Blir nog sängen istället.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0