Shopping i Karlstad...

Egentligen behöver jag ju inte skriva så mycket mer, jag tycker överskriften talar för sig själv. Men för sakens skull kan jag informera er om att dagen började med frukost på fiket nedanför mig. Sedan bar det av mot Karlstad. I Karlstad hade vi full show med att hitta parkering som passade oss, eller rättare sagt Diana. Det var ju ändå hon som körde. Vi känner ju inte till stan verken jag eller Diana men till slut hittade vi ett jätte bra ställe att parkera på. Typ vid busstationen, parkeringen där kostade det bara 40 kr/dygn.

Första besöket blev på Mittcity, ett varuhus på två våningar mitt i Karlstad. Där köpte Diana en jättefin tröja på BikBok för halva reapriset, skitbra ju. Därefter var det lunchdags. Båda var vrålhungriga så det blev lunch i varuhusets matservering. Sedan fortsatte vår shoppingrunda, inte för att det blev så mycket mer köpt men vi missade inte en enda affär, vi gick in i bokstavligen ALLA affärer. Till slut hittade jag en bekini i guld, perfekt till sommaren. Jag är så glad, lovar att visa upp den senare. När det blev alldelles för mycket för mig så tog vi en fika på MC- donalds eftersom att vi inte hittade något fik. Jag hade högklackat på mig så till slut fick jag lite ont i fötterna, men det gick bra. 

Bergviken var vi också och besökte men vi gick typ bara in och ut eftersom ingen av oss orkade mer. En hel dag på stan får en verkligen utmattad, men och andra sidan vad gör det. Vi hade kul och det är ju det viktigaste. Så nu vet ni det;)

Älskar er /
                /MissDynamite



Jag och Diana i Karlstad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0