Semestern är över för min del...

Hejdå Borås nu sitter jag i bilen på väg hem till Kristinehamn. Det känns tungt att lämna min underbara stad men snart kommer jag åter. Fast just nu är vi som sagt på väg hem till mig. Tanken var väll den att vi skulle komma iväg redan vid fem timtiden, det blev dock inte så. Istället kom vi inte iväg fören förtifem minuter senare. Men och andra sidan har vi ju inte brottom, vi har ju hela natten på oss om det skulle va så. Annars har det inte hänt så värst mycket idag. Jag har packat och varit hos Pillan en snabbis. Kommer sakna dig gumman.

Men det var verkligen full fart framåt och första stoppet blev i Tibro, där lämnade vi av Dianas syster Sanela. Sedan fortsätte vi dit Asfaltina dvs vår navigator tog oss. Men hem till Kungsgatan kom vi iaf;) Och nu är vi äntligen hemma efter ett antal timmars färd med bil. Snart blir det läggdags men imorgon hörs vi igen.

Älskar er / 
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0