Sängen ler mot mig...

Det skulle man verkligen kunna säga, jag är verkligen helt slut efter den här dagen. Inte för att jag hunnit göra allt jag skulle ha hunnit med idag men pluggat har jag gjort iaf. Och tvättat med för den delen. Klockan har dock hunnit bli mycket så min hjärna koplar inte längre. Ska fortsätta plugga på lördag dock om jag nu får nya uppgifter imorgon. Skicka iväg ett mail till min lärare nyligen och bad om nya uppgifter men frågan är ju om han ser att jag skickat till han imorgon. Nåja det märker vi ju imorgon. Och på tal om imorgon så ska jag ju till Karlstad med Madde och förmodligen Monica. Ska bli riktigt skoj, jag har verkligen längtat så. Tror dock det får bli sängen nu för jag vet inte när vi åker in. Det kan bli redan vid tolv ifall Madde lyckas komma iväg från lektionen så innan tolv måste jag vara klart för avgång oavsett. Ska ju även bli fint väder imorgon så frågan är ju vad jag ska ha på mig. Kjol kanske? Har ju inte haft det på länge. Ballongkjolen? Boyfriend byxorna och ett vitt linne till? Enkelt eller inte? Gah tror jag blir tokig, jag med mitt ständiga klädesproblem. Jag älskar verkligen kläder och skor ska vi inte tala om men sånna här bekymmer lever jag gärna utan... Puhh

Älskare er /
                   /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0