Saknaden är stor:(

Det blev visst pankakor och riktigt smaskens var dom också, så jag hade visst fel gällande Dianas pankakor.
Fast nu är jag själv här hemma igen. Diana åkte ju för en liten stund sedan, och som vanligt var avskedet riktigt jobbigt.  
Ett riktigt långt och utdraget avsked, jag börja tom gråta utan att veta om det. Tårarna bara kom, av sig själva.
Ush vad hemskt, det kommer bli så tomt här nu. Jag har ju inte varit själv en minut sen två veckor tillbaka och nu är jag det igen. Riktigt tråkigt måste jag erkänna. Får nog sysselsätta mig med något vettigt nu så att ensamheten och saknaden inte blir allt för stor. Tänkte att jag skulle städa lite nu och plocka i ordning. Kanske läsa lite sen också, vill ju gärna läsa ut "snabba cash" tills imorgon. Känns som att jag läst den boken i evigheter. Men jag kunde ju inte läsa en så tung bok när jag mådde så pass psykiskt dåligt som jag gjorde. Så den har ju bara legat här hemma:(
Annars har jag även fått en ny bok av Diana som jag tänkte börja läsa inom kort. "Svensk maffia" heter boken jag fick. Älskar att läsa om svensk maffia eller maffia överhuvudtaget. Böcker som mer eller mindre är värklighetsbaserade, tycker jag är väldigt intressant att läsa. Inte för att jag tror att vartenda ord är sant, men jag tror inte heller att det ligger allt för långt ifrån verkligheten. Så det här ska bli spännande läsning.

Älskar er /
                /MissDynamite




"Snabba Cash" av Jens Lapidus och "Svensk Maffia" av Lasse Wierup och Matti Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0