Pyssel, pyssel och åter pyssel...

Kan ni gissa vad jag och Emily gjort hela dagen idag? Joh, vi har suttit och pysslat. Mina öronhängen som jag gjorde i fredags när jag och Madde satt och pyssla gick ju sönder under kvällen, så dom har jag lagat nu. Sedan har jag även påbörjat ett par andra örhängen, men dom kommer nog ta ett tills dom blir klara. Dom är det ju lite mer jobb med än med andra örhängen men jag är helt övertygad om att dom kommer bli hur fina som helst. Så imorgon  ska jag fortsätta med dom och förhoppningsvis får ni ju även se dom då. Dessutom kommer jag även att visa er örhängena som jag gjorde i fredags.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0