Planer för dagen...

Gick upp tidigt imorse, redan vid nio faktiskt. Måste säga att det gick väldigt trögt, men till slut kom jag upp iaf. Men nu är jag upp och tur är väll det för nu är Madde här, trevligt. Det blir en heldag för våran del. Vi tänkte börja på Kina, så vi får lite mat i magen. Därefter tänkte vi shoppa lite, ta en sväng på stan och sedan blir det pysselstund. Så ser dagen ut för våran del men man vet ju aldrig med oss. Våra drastiska planändringar är vi ju ganska kända för. Att jag ska ha mat i magen nu är ett som är säkert, sen får vi se ifall det blir nått ändrat:)

Älskar er /
                /MissDynamite



Kommentarer
Postat av: D

hehe...laggasnge som JAG gjorde..hehhe

2009-04-17 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0