Natten är lång och missarna har blivit galna... hihi

Puh, äntligen klar med läxan, jag har tom skickat in den. Wiho, så vad ska jag göra nu? Har ju sovit bort hela dagen eftersom att jag haft sån himla huvudvärk. Så nu när jag tom är klar med läxan, hatr jag ingen plan B. Jag är väldigt rastlös alltså. Det samma gäller kissarna, tror deras mål är att vända upp och ner på hela min lägenhet tills på lördag, hihi. Nä, usch hoppas denna vecka blir en riktigt låååång vecka så jag får umgås med kissarna desto mer. Kommer bli så tomt här utan dom:( Fast neh nu ska jag nog ta och läsa lite så kanske jag blir trött såsmåning om.

Älskar er /
                /MissDynamite



Den Svara är lite svår att ta bild på men jag fick allt en iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0