Morgon alla glada och morgonpigga;P

En alldeles underbar ny dag har vi nu framför oss och jag har en massa saker att ta itu med. Klockan tolv ska jag ner till tvättstugan för att sätta in min första maskin tvätt. Det har ju samlat på sig en hel del nu när jag varit sjuk och allt. Fast idag mår jag ju mycket bättre, men för säkerhetsskull så ska jag ändå gå ner till apoteket och köpa Alvedon sen. Får bli sen det för nummer två på måste göra listan är att plugga. Sedan måste jag även handla och gå till skomakaren med ett par skor, därtill ska en massa andra mindre roliga saker göras också. Men så ligger det till iaf.

Älskar er /
                /MissDynamite
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0