Massa mys med Emily...

Kom hem för en stund sedan från Emily. Tänk er vad mysig dagen varit då vi båda suttit och lyssnat på musik samtidigt som vi pysslat med våra smycken. Verkligen hur mysigt som helst. Jag hade ju idétorka först men sen så kom jag igång så det blev ett par jättefina örhängen idag. Påbörjade även på ett armband men det blev tyvärr inte helt klart, så det får ni se när det blir det. Tror jag måste köpa lite berlocker till det först annars blir det inte så fint som jag tänkt mig att det ska bli.

Men åter till idétorkan. Jag tror att det är till stor hjälp när man har någon att bolla med vad än saken gäller, tror det är lättare att gå vidare då. Så idag har lilla Emily vart till stor hjälp för mig, annars hade jag ju antagligen inte fått nått alls gjort. Vilket ju hade varit väldigt tråkigt. Här kommer bilder från dagens och även gårdagens pyssel.

Älskar er /
                /MissDynamite



Dessa fina örhängen blev det idag...



Skollänken blev till redan igår....



Och halsbandet likaså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0