Kissarna har anlänt...

Det gjorde dom redan igår i och för sig men nu börjar dom känna sig trygga här, de skönt. Vill ju inte att missarna ska må dåligt av att va med lille mig. Dock ville dom inte sova med mig inatt, och jag tänker inte tvinga dom till något. Så dom fick sova där dom kände för det. När jag vaknade så låg den ena under sängen och den andra under ett av elementen. Fast inatt ska jag nog försöka locka dom lite, för naturligtvis vill jag ju att dom ska sova i sängen med mig. Gör ju alltid min misse jue. Nåja idag ska jag tvätta och plugga eftersom att det inte blev nått plugg igår, jag var ju för trött för det. Men idag så. Annars tvättar jag ju också och så ska det städas här. Känns som att jag har massor att göra, och dessutom så har Emily födelsedagsfirande ikväll. Så jag måste ner på stan och köpa något till henne. Tror jag borde sätta igång nu med det samma så att jag hinner allt som står på agendan. Annars finns det ju risk för att jag inte gör det, tyvärr.

Älskar er /
                /MissDyanamite



Den ena av missarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0