Känner mig som en riktig nattuggla...

Ja, jag vet att det inte är allt för bra att äta mitt i natten. Men ska jag vara ärlig så tycker jag att det är tillåtet när man sitter och plugga halva natten. För pluggar är just det jag fortfarande håller på med. Och ska jag vara ännu ärligare så tycker jag personligen inte att jag gör annat än och just pluggar. Jag har ju knappt varit utanför dörren sen i fredags. Plugg, plugg och åter plugg tycker jag att det är mest hela tiden.

Okey visserligen var jag ju ute en sväng innan idag, eller rättare sagt igår. Men frågan är om det gills för jag var ju tvungen att gå ut så jag kunde köpa mig medicin för att just orka sitta uppe längre och plugga. 

Puh, nu vet jag inte hur många gånger jag nämnt ordet plugga i dessa få meningar jag skrivit. Men många lär det ju vara, tänker men det är inget jag tänker sitta och räkna på. Jag har ju en del viktigare saker för mig som ni kanske redan vet. Ska ta och äta upp mina mackor nu sen ska jag fortsätta PLUGGA ett tag till.


Älskar er / 
                /MissDynamite
  



Mina goa mackor och Fun Light:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0