Ingen uppdatering på hela dagen...

Så nu antar jag att ni är väldigt nyfikna på vad jag har hållit hus hela dagen;)


Tyvärr måste jag göra en väldigt besvikna när jag berättar att jag pluggat mer eller mindre hela dagen. Inte allt för kul information för era del kanske, men väldigt viktigt för mig att få det gjort. Skickade in ett arbete i förmiddags och sen dess har jag påbörjat ett annat arbete om Sveriges riksdag. Väldigt intressant men inte alls i närheten så enkelt som det förra arbetet om Sveriges partier var. Men politik är politik och desto mer man kan om det desto bättre för en själv... I LöVe It


Men jag har ju inte enbart suttit och pluggat, jag har även hunnit med att städa och plocka i ordning här hemma och så har jag duschat Litta, min älskade lilla vovve. Tyvärr hinner jag ju inte umgås med verken Litta eller någon annan i den utsträckning jag förut kunnat göra pgv att det är så mycket nu med alla läxor. Men om knappt en och en halv månad är det slut. Då kommer belöningen för att jag nu sitter och sliter som ett djur från morgon till kväll. Ska dock försöka få klart så mycket jag bara kan inatt för imorgon ska jag va med Emily. Troligtvis blir det lunch på Pause och sen pyssel hemma hos mig. Det har ju inte varit något pysslande för min del på väldigt länge så nu är det dags att återuppta rutinerna här. Risken finns ju att jag isolerar mig helt annars. Ohh, jag längtar så till imorgon.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0