Hemkommen från krogen...

Tror aldrig jag varit hemma så här tidigt efter ett korgbesök tidigare. Det var så tråkigt och så lite folk ute på Mastis idag, och de som var ute var enbart äldre. De va ta mig fan det värsta jag vart med om. Förfesten jag var på var väll ganska ok dock. Massa konstigt folk jag aldrig tidigare sett och så men helt ok, hyfsat soft ändå. Nu är jag dock hemma hos missekatterna, tror dom saknat mig faktisk. Dom har typ bara varit här i knappt 24timmar och jag börjar redan oroa mig för hur jag ska klara mig utan dom. Usch vad hemskt, måste få bort dom tankarna och leva i nuet istället. Det vore ju så himla mycket bättre. Fast nu är frågan vad jag ska göra här näst, orkar inte sova än. Det är ju fredag liksom. Här kommer iaf lite bilder från kvällen, så får vi se vad det blir sen. 

Älskar er /
                /MissDyanmite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0