Här kan man snacka om en häktisk dag...

Har faktisk vart i farten sedan klockan åtta imorse, och morgonen började jag med att ringa en hel del samtal. Jag tror tom att jag satt i telefon till klockan var strags efter tio. Men och andra sidan blev ju en hel del viktiga saker utredt. Känns riktigt skönt det faktiskt. 

Sedan har jag varit nere på apoteket och hämtat ut medicin. Väldigt viktigt att ha sådant hemma när man lider av ständig huvudvärk, 24/7.

Sedan har jag även träffat Martina och Johan en snabbis på stan. Men lugn nu jag pratar inte om SVINET Johan, jag pratar om hårrockaren Johan på KPS. Satt lite utanför Grillen och tjata. Under tiden vi tjata gick även min huvudvärk över så när jag kom hem kunde jag återuppta mina studier utan vidare problem. Efter ett par timmar tröttnade jag på plugget så jag gick in till Ulla och tjata lite med Stina som är Ullas dotter.

Sedan var ju i princip allt slut här hemma så jag fick även springa iväg en sväng till Lidel för att handla. Brukar ju inte småhandla utan jag tar det när allt börjar ta slut. Så det blev ju en hel del att bära hem idag. Jag skulle tom vilja påstå att det var värre än ett spinning pass. Men nu är ju det överstökat, vilket ju är väldigt skönt. Har ju suttit och pluggat sedan jag kom hem och nu är det väll tänkt att jag ska fortsätta. 

Älskar er /
                /MissDynamite



Här sitter jag och njuter av det vakra vädret som varit idag...



Och vad Martina höll på med har jag ingen aning om, men nått va det iaf;)



Johan, håller stenhårt vid hårdrocks stilen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0