Hajsan...

Nu är jag tillbaka, nästan frisk. Huvudet värker fortfarande och Alvedonen är slut, tyvärr. Men Monica är här, så det känns bra ändå. Annars har vi inte gjort mycket, har bara slappat framför tv:n. Såg nyligen på "Rent hus" där dom var hos en man som inte hade städat sitt hem på 10 ÅR! Ja, ni såg rätt 10år. Så otroligt äckligt, men väldigt intressant. Nu har vi tänt en massa ljus här så nu fortsätter myset framför "Efterlyst". Har även tagit kort med Monicas kamera på örhängena som jag tillverkat men inte kunnat visa upp gva sjukdom och vistelsen på sjukhuset. Samma sak gäller mina varor som jag fick hem för några dagar sedan från Pärlerian.se. Men dom får ni som sagt ta del av senare för Monica har ju inte med sig sladden till kameran så jag får ju inte över bilderna just för tillfället. Men snart så;)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0