Godmorgon


Jag har varit vaken ett tag nu men ingen frukost har jag fått än. Annars har Diana nyligen kommit igång med pankakorna hon lovade mig igår. Vet dock ej om det blir några pankakor för hon typ halvsover vid köksbänken. Men vi får väll se vad det blir av det. Personligen är jag ju väldigt skeptisk till att det blir något överhuvudtaget. Fast jag måste nog erkänna det att jag också halvsover. Det blev ju ganska sent igår, med massa chips, godis och film till. Hur mysigt som helst. Filmen vi såg igår hette "Win a date with Ted Hamilton". Riktigt bra film faktiskt. Har ni sett den?

Om inte så kan jag tala om för er att den handlar om en tjej som vinner en dejt med sin stora filmstjärneidol. Så här långt är allt okey men det visar sig sedan att hennes idol blir kär i henne. Han till och med söker upp henne, för att tala om det för henne. En dröm som går i uppfyllelse. Men för hennes arbetskollega som i smyg under en längre tid vart förälskad i henne förvandlas situationen till rena mardrömmen. En verklig mardröm där hans känslor för sin bästa tjejkompis sliter i honom.


Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0