Godmorgon allihop:)

Idag är en ny dag vilket innebär nya planer och äventyr. Resan hem igår gick hur bra som helst men det vet ni ju redan. Annars är det tänkt att jag och Diana ska åka in till Karlstad och kolla läget lite. Dock har jag ju skola idag med men jag tror jag hoppar över den lektionen. Fast det beror ju helt på när vi kommer tillbaka från Karlstad. Frukost på schemat härnäst, sedan kommer trippen till Karlstad och därefter får vi se vad som händer. Troligtvis blir det nått skojigt, men vad får ni veta senare;) Så glöm inte att läsa min blogg senare ikväll, så lovar jag att uppdatera er senare.


Älskar er /

                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0