Fullt upp hela dagen lååååång...

Jah, jag har verkligen haft det hur skoj som helst med Madde och Emily. Vi har suttit här och pysslat, eller rättare sagt piffat upp gamla kläder. Emily sydde en kjol av gamla byxor och jag och Madde har suttit och försökt få till snygga slitningar på våra jeans. Allt som behövs är ett rivjärn, och det är just det vi använt oss av. Det blir riktigt snyggt när man gör det själv för det är ju det unika i plagget som är SÅ snyggt. Spelar liksom ingen roll vad eller hur man gör så länge man gjort det själv så är det snyggt, det kallas även för egen design... I LöVe It


Imorgon tror jag att jag kommer att fortsätta med ytterligare slitningar på jeansen som jag hållit på med hela dagen idag. Jag började ju tveka lite innan men nu är jag ganska säker på att jag vill ha ytterligare slitningar. Så det kommer jag nog att ta itu med imorgon.

Men annars har dagen innehållit massa annat myspys också. Massa tjat, pyssel, pizza och efterrätt som bestod av massa god glass och fruktsallad, mumma. Men nu är jag så trött som en människa bara kan bli. Sitter här och kollar på programmet debatt som handlar om fetma. Fan jag blir vansinnig vem fan tror den där jävla Olof Skipper att han är? Fettrasister är vad dom är både Olof och Anna Skipper, kompletta idioter enligt min mening. Neh, nu tänker jag stänga av tv:n innan det åker ut genom balkongen... hehe

Älskar er /
                /MissDynamite



Pysseldags...



Och pizzadags...



mumma:)



Madde med kniven i högsta hugg;)



Emily bereder fruktsalladen...



som blev så här god med med glass till:)


Kommentarer
Postat av: M

:-)

2009-05-01 @ 04:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0