Fint väder gör mig väldigt trött...

Har ju tillbringat hela dagen ute så när jag kom in vid femtiden och hade duschat, somnade som en stock. Men jag har ju faktiskt gjort lite vettigt idag också. Medans jag satt på balkongen pysslade jag nämligen i ordning ett par skor. Eller egentligen är det ett par stövlar som jag pysslat i ordning till ett par partyskor. Nu ser dom mycket bättre ut vill jag påstå. Jah, dom ser tom väldigt bra ut. Fast innan dom kan användas måste dom till skomakaren. Jag vill nämligen ha en smal klack på dom och den som sitter på nu är en "klossklack", så den måste bort. Sen funderar jag även på vad för detaljer jag ska dekorera med. Detaljer är nämligen A och O i min värld, alltså väldigt viktigt. Ska ta och visa er skorna när dom vart hos skomakaren och allt är klart, jag lovar. Men det kan ta ett tag det, allt beror ju på när jag går ner till skomakaren med dom, och hur mycket han har att göra men jag hoppas att dom blir klara snart.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0