Fint väder = Glass i stora lass

Vaken för tredje gången idag. Har ju vart uppe två gånger tidigare idag men då har jag haft så himla ont i huvet att jag gått och lagt mig igen med en gång. Huvudvärken värker inte lika illa nu som innan men för säkerhetsskull tog jag en Alvedon nyligen. Hoppas det slutar värka helt snart.

Annars är det ju jättefint väder ute idag, perfekt för en glass ute på balkongen. Tänke jag kan gå ner till kiosken nu och köpa mig en sen ska bikiniöverdelen på så ska jag ut i solen. Mer än så tror jag inte att det händer idag faktiskt. Borde gå och handla också men jag har ingen aning om affären är öppen, dessutom verkar huvudvärken inte ge sig. Ska ner och köpa mig en glass nu iaf  sen ut och njuta av solen.

Älskar er / 
                /MissDyanmite
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0