En riktigt solig påskafton...

Åh vilket fint och soligt väder det är ute idag. Just nu sitter jag och missen på min balkong i ett försök att få lite färg på kroppen. Skönt att inte behöva sitta ensam och sola iaf. Påskafton idag, det är nästan helt tomt ute på gatan bara en och annan bil som kör förbi då och då. Känns ovanligt men ändå skönt på något sätt. Tycker bättre om att lyssna på fågelkvitter än bilarnas irriterande tutljud som i vanliga fall överröstar fågelkvittren.

Tror inte det händer mycket mer än så här idag, blir nog väldigt lungt. Visserligen ska jag plugga lite till senare och så hoppas jag på att någon av alla tusen pizzerior som finns här i stan är öppen. För idag är jag sugen på pizza. Har inte käkat pizza på väldigt länge så nu är det dags igen. Eller om kinesen här nedanför är öppen vore ju kanske ännu bättre. Fast jag tror inte kinesen är öppen, frågan är om ens pizzeriorna har öppet. Fast det märker vi ju när hungern börjar ta vid lite senare.


Älskar er /

                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0