En liten kort uppföljning av dagen...

Jag är väldigt nöjd med dagen som varit, saker och ting har blivit avklarade och det älskar jag. Mest nöjd är jag nog med dom timmarna jag ägnade åt att putsa, städa och dammsuga Pärlan (bilen). Nu kan jag säga er att Pärlan bokstavligen skiner inuti;) Jag hann dock inte åka till Gislaved som det var tänkt från början. Istället åkte jag direkt till Diana:) Det var riktigt skoj de. Vi brukar ju ha skoj när vi ses, men har man inte möjligheten att ses så ofta så blir dom få tillfällena man får ihop verkligen speciella. Men detta tror jag dock gäller det mesta som inte hör vardagen till. För våran del blir det oftast en helt del tjat om allt och inget, då vi inte setts på länge. Det tar ju liksom en stund att informera varandra om viktiga händelser som inträffat sen man sågs sist. Sedan tog vi även en motionsrunda runt om hela Gnosjö, nästan iaf. Riktigt skönt måste jag säga men saken är den att jag är urform just nu. Det har ju liksom gått två veckor sedan jag var ute på motionsrundan med Litta senast. Men förhoppningsvis så blir det ändring på det inom kort. Tänkte jag skulle försöka komma igång så fort jag kommit hem, så kanske jag även får igång Monica igen:) Vore skoj de:)

Annars har jag även fått ryggmassage idag av Diana. Va hur skönt som helst och så hade hon någon massage "salva" till hjälp som gjorde det ännu skönare efteråt. Den typ sved, brändes och kylde av ryggen på en och samma gång, fast ändå inte. Helt obeskrivlig känsla som jag upplevde på ett väldigt positivt sätt var det dock. Fast nu är klockan mycket så nu blir det bums i säng för min del så att dagen imorgon förhoppningsvis kan bli lika effektiv och meningsfull som den varit idag.

Älskar er /
                /MissDynamite


Massage och motionsrunda i Gnosjö;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Jadå jag e på :D hehe. ska bli skoj :)

2009-04-03 @ 12:09:06
Postat av: D

fyfan vilken lyx du har i småland..hehe behandlas som drottning

2009-04-03 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0