Det har verkligen varit varmt ute idag...

Jag har alltså legat på balkongen och solat hela dagen. Naturligtvis har jag blandat nöje med nytta och tagit utur med alla viktiga papper jag har. Har bara ett papper kvar att fylla i och posta. Ska nog fylla i det lite senare för det är ju ingen ide att posta det förrän på måndag. Annars ligger alla andra papper prydligt i min pärm där jag har alla mina frakturer och viktiga papper. Det tycker jag att jag gjort bra om jag ska va ärlig, för det var ju en hel del papper.   

En annan sak som jag också gjort bra är planeringen inför nästa vecka. Har en massa samtal att ringa så då är det viktigt att skriva ner det i agendan så att jag inte glömmer det. Åhh, jag känner mig så duktig. Fast nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag in till Ulla och säga hej. Vet ju inte ens om hon lever, jag har ju liksom inte vart där sen i förrgår. Annars brukar jag ju kika in hos henne flera gånger om dagen, men men.

Älskar er /
                /MissDynamite




Min pärm och framförallt agenda klarar jag mig inte utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0