Det här måste väll ändå va lyckans dag...

Det tråkiga vädret höll verkligen i sig igår. Så jag var hemma hela dagen lång och läste min bok, bortsett från dom gångerna jag var ute med Litta då. Annars så har jag ju vart på möte med syo:n idag. Det gick hur bra som helst, har till och med sökt in på högskolorna runt om i landet så nu är det bara att vänta och se ifall man kommer in någonstans. Annars finns ju en plan B dvs ett år på KPS till, har sökt in även där. Tänkte en studieförberedande linje vore ju inte fel, för socionomutbildningen kommer nog vara minst sagt svår. Men sånt är livet, dessutom har jag gett mig fan på att jag ska göra det här nu. Så håll tummarna för mig. Efter mötet kollade jag upp bussarna till Marieberg, som jag ska till alldeles straks. Det är nämligen dit jag ska vid tvåtiden på ett annat möte. Sedan måste jag hem och plugga och ta emot mina gäster så klart. Var med Monica alldeles nyss tjata lite och så kom vi överens om att jag skulle ta hand om henne missar under denna veckan medan hon och Lars är bortresta. Men jag tror inte ni förstår min lycka, jag är nog i himmelriket. Jag ska alltså ha TVÅ missar (INTE EN) hos mig i en hel vecka. Och jag som bla älskar missar. Har ju en egen i Borås men han får tyvärr inte komma hit för min mamma:( Så nu kommer pluggandet för  min del gå mycket bättre när jag har två till här som ska plugga med mig:) Har ju en massa att plugga nu, men det ska nog gå bra. Annars så läste jag även ut boken Snabba cash igår, riktigt bra bok måste jag säga. Det ska ju även finnas en fortsättning på den men jag har ingen aning om vad den heter. Någon av er kära läsare som kanske vet vad den heter?

Fast nu måste jag verkligen kila, så jag inte missar bussen.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0