Äntligen morgon...

Nu ska jag ner på stan och träffa Emily, det ska bli skoj de. Och som jag skrev redan igår så blir det antagligen lunch på Paus, det slår aldrig fel där nämligen. Vad jag dock är lite irriterad över är att jag inte hann plugga så mycket inatt då mitt internet la av straks efter att jag la in det senaste inlägget. Snacka om att jag var sur. Det är precis som att min dator kommit in i trotsåldern, den gör alltså precis som den själv vill. Ohh, de gör mig så arg för jag är pricis lika dan. Men de väll ingen ide att hetsa upp sig över det. Nu ska vi ha kul med massa pyssel och annat skoj. Efter lunchen då naturligtvis, för det går ju inte att pyssla på tom mage inte.

Sen kommer ju Madde hit sen också så det ska bli skoj de:)  

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0