Ännu en mysig pysselstund hemma hos mig...

Emily var här innan och pyssla lite med mig, helt underbart att ha någon att pyssla med ju. Att göra eget tycker jag är så himla kul, det behöver ju inte vara smycken. Kan ju vara annat också men det är just kreativiteten hos människor jag tycker är så kul att se. Så tycker ju även jag om att få vara kreativ emellanåt. Fast idag har det inte blivit några smycken alls för min del, jag har målat berlocker istället. Berlockerna ska jag ha till armbandet jag gjorde igår, men det får ni se sen när det blir klart. Annars tänkte jag fortsätta pyssla nu en lite stund till sedan ska jag sätta mig och göra lite beställningar på material jag behövet till smyckes tillverkningen. Behöver ju även ett silverschampo så det får nog bli en beställning på Lyko.se igen. Så nu vet ni det:)

Älskar er /
                  /MissDynamite

            
   

Smyckes verksta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0