Tror ni jag blir en bra framtida politiker?

Politiker lovar ju en massa saker (framförallt socarna) och efter valet blir ytterst få löften till verklighet så varför inte. Jag är ju faktiskt enligt egen bedömning och andras också för den delen rätt bra på att snacka just skit. Det finns till och med dom som hävdat att jag med mina argument skulle utan några större problem kunna sälja hundbajs om jag så skulle känna för det. Dock tror ju jag personligen inte på denna affärside så jag skippar nog gärna den. Skämt o sido men helt ärligt så höll jag faktiskt på att glömma bort gårdagens löfte om att informera er ifall jag byter blogg. Nu har jag iaf bytt blogg till missdynamite.devote.se och till och med informerat er om detta så visst fan är jag moderat ändå. Jag menar visst går det lite trögt fram men visst håller ju mina löften trotts allt;)  

Älskar er /
             /MissDynamite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0