Wiho!!!

Vad glad jag är för enligt statistiken har läsarantalet ökat sedan jag bloggade sist dvs för bara någon dag sedan. Nåväl, som ni förstår kommer det ju bli en hel del text framöver då jag inte har någon kamera att fota med men förhoppningsvis får jag bilderna från igår skickade till mig under dagen. Vi var nämligen ett gäng hemma hos Diana igår som grillade innan vi drog ut till öltältet. Naturligtvis vart det nyktert för min del eftersom att alkohol innehåller en massa onödiga kalorier som det inte är värt att offra sin kropp för. Grillen hoppade jag ju naturligtvis över också men det var kul att sitta med och umgås, det var ett riktigt härligt gäng.

Nu ska jag sprina iväg och sola en 30 min sedan måste jag ge mig ut på stan och leta efter nått som jag kan ha på min ikväll. Förmodligen ska vi ut i Göteborg och jag har verkligen ingenting att ha på mig:(

Älskar er /
             /MissDynamite



Jag och Erika på Park Line förra fredagen. OBS!!! Tjejen som tog kort tog verkligen hur många bider som hälst på oss men uppenbarligen så lägger dom bara upp dom absolut fulaste på hemsidan... Ahh det är ju så B!


Kommentarer
Postat av: Em

det var på tiden :P

2010-06-19 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0