Jag svär bre, jag är värd det!

Det blir ju inte så mycket bloggande nu fastän att jag fått tillbaka min dator för flera dagar sedan men helt ärligt så är jag värd att få njuta av varenda ledig minut. Dagarna dom går och jag sysselsätter mig med att festa och vara med vänner men framförallt att shoppa, I LÖVE IT! Vad mitt konto tycker om mitt shoppande är dock en annan femma. Jag vet helt ärligt inte hur mycket pengar jag spenderat nu dom senaste veckorna och inte vågar jag ta reda på det heller. Idag börjar ju dessutom rean på Julina vilket är Borås dyraste och lyxigaste butik som jag självklart ska till lite senare. Rean började ju redan klockan sex imorse men jag och Marko valde att sova ut lite eftersom att han åker ner till Serbien ikväll. Buhu, kommer sakna han:(

Funderar faktiskt på om jag kanske skulle ta och visa upp allt nytt jag köper in men jag vet inte det är ju så mycket.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0