Hallå raringar...

Asså vilken jävla helg det har varit, vi kommer ju liksom aldrig hem förrän halv sju på morgonen och sedan är vi döda typ hela dagen tills det är dags att göra sig i ordning på nytt för att dra ut. Men känner verkligen att man lever på både gott och ont, hehe. I fredags var jag ju som sagt på hemmafest och i lördags blev det trädgården i Göteborg. Ohh, vilken kväll och vilken musik.

Annars är jag just nu hos Marko och ska snart hoppa in i duschen. Har varit här sedan igår kväll fastän att jag varit helt jävla död hela helgen men en mysig filmkväll orkar man ju såklart med. Förresten blir det filmkväll snart igen då jag nyligen lånat två filmer av Mattias. Var ju nere på stan och shoppade lite innan idag och så tog jag en fika med Mattias på Viskan, ytterst mysigt. Annars har jag ingen koll på vad som händer imorgon mer än att jag vill in till Göteborg och shoppa men troligtvis blir det inte av eftersom att jag ju har lite annat att fixa med imorgon:( Nåväl, det får väll bli en annan dag antar jag.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0