Allo bloggen

Enligt min statistik är ni uppenbarligen helt galna i mig (vilket ju är förståeligt) så därför har jag bestämt mig för att fortsatta blogga under sommaren. Jag kommer dock inte uppdatera lika ofta eftersom det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu och naturligtvis föredrar jag ju att leva livet framför att underhålla er. Uppdatering kanske sker ett par gånger i veckan i mån av tid. Min dator är på lagning och som att det inte vore nog så har jag glömt kvar minneskortet i datorn vilket alltså innebär att jag inte har tillgång till verken dator eller kamera. Nåväl jag kanske kommer på en lösning om jag känner behovet av det.

Tills problemet är löst kan jag informera er om att jag sedan två veckor tillbaka lever livet med gott samvete då jag inte har några som helst rester kvar till nästa år, SKÖNT! Annars har dagen varit jävligt lång då jag varit på stan hela dagen känns det som, shoppat såklart och fixat manikyr.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0