Nu har jag lagat mat och ätit…!

Det blev falukorv och makaroner och jag lovar mami jag stekte korvarna helt själv i min NYA stekpanna, haha. Ni förstår jag hade ett sjuk samtal med mami igår, hon undrade om jag använder min NYA stekpanna. Ja, mami jag använder min NYA stekpanna. De liksom inte så att vi som bor här lever på luft!

Viktigt att påpeka att stekpannan är NY eftersom min mamma menade på att jag inte behöver någon NY stekpanna eftersom att jag ändå inte lagar någon mat. På bilden nedan har ni iaf bevis på att jag använder min NYA stekpanna. Dessutom stekte Madde kyckling i den för typ två veckor sedan så den är visst använd.

Älskar er /
             /MissDynamite

               

                           Min NYA stekpanna används visst så de så...


Kommentarer
Postat av: Anonym

mogul dobit recept od tog jela.-)))

2010-02-04 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0