Nu börjar det närma sig...

Ny dag nya tag. Idag mår jag verkligen mycket bättre så nu är det full fart framåt igen. Tänkte vi skulle börja dagen med en lite promenad, ska ta och visa mormor vart skolan ligger.
När vi kommer hem sen tänkte jag visa er mitt 50-kronors fynd jag gjorde häromdagen på "Bettans Collection". Sen måste det städas här och även pluggas. Högskoleprovet är ju nu på lördag och jag har råkat radera all information jag fått om provet i min epost. Men nu har jag skickat efter ny information så jag hoppas att den kommer inom kort. Fast det är nog ingen fara, tror det ordnar sig. Allting ordnar sig. Och inte kan jag påstå att jag är nervös inför provet heller. Jag menar det är ju verken på liv eller död, dessutom kommer det ju flera tillfällen att göra om det. Så nej jag tar inte högskoleprovet på blodigt allvar. Fast de klart att jag vill uppnå bästa möjliga resultat, men jag är inte direkt nervös. Jag har ju gått igenom HP-förberedelserna, jag har även gjort några delprov så jag känner mig ganska förbered.
Naturligtvis kommer det ju inte vara samma prov som det var vid förberedelserna men det är ändå väldigt lugnande att veta hur provet kommer att se ut och även gå till. Det känns väldigt bra det.

Hmm sen har jag även en hälsning till en utav mina trogna läsare nämligen lilla Rajkic. Jag har hört allt, mamma har berättat. Men så här ligger det till att på den här bloggen har vi nämligen inga hemligheter för varandra. Därför informerar jag om allt "Viktigt" som händer under dagen;) Sen vill jag även be dig att framföra en hälsning till min polare, Nove och naturligtvis lille bebisen Leo...hihi


Älskar er /

                /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Rajkic

eheh mi te otpozdravljamo naravno,ja sam tvoj vjerni citaoc..kram

2009-03-26 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0